Nog een paar dagen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Bram & Joer - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Bram & Joer - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Bram & Joer

12 November 2012 | Nederland, Schipluiden

Beste bezoeker!

Donderdag 15 november vertrekken wij naar het zonnige Thailand om vervolgens schaamteloos 3 weken op onze (nog) wit gebleekte billetjes te gaan liggen. Nadat deze koperen ploert ons het juiste kleurtje voor Australië heeft gegeven reizen wij 7 december af naar het rustgevende Cairns. Van hieruit starten wij onze reis langs de oostkust om vervolgens op 7 mei 2013 weer aan te schuiven bij vrouw en kinderen.

Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van alle avonturen die ons overkomen. Wij hopen dat jullie er van kunnen genieten en natuurlijk wat van onze wijsheid kunnen opsteken. Geen dank!

Met vriendelijke groet,

Joer & Bram

• 15 November 2012 - 11:46

Bazuin:

Gasten geniet ervan! Het zal ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring worden!
    Ik zal geregeld even op jullie site kijken, ben zeer benieuwd!

Geniet ervan!!! Groettttee

• 15 November 2012 - 12:47

Tineke:

Jullie een te gekke tijd, maar dat zal zeker lukken daar down under groetjes de bergjes

• 15 November 2012 - 17:18

Siska:

He gozers heeeeel veel plezier. We gaan jullie zeker volgen.Kijk maar ui dat die billetjes niet te rood worden. Groetjes de buijsies

• 15 November 2012 - 22:36

Tessa Vk:

Veel plezier! Leuke onderneming!

• 16 November 2012 - 10:26

Wally:

Hele fijne reis jongens en geen dingen die Joop en ik ook niet zouden doen ;-)
    Groeten de Keyzertjes

• 16 November 2012 - 12:13

Dewi:

Veel plezier mannen!

• 07 December 2012 - 10:25

Lizette En Aad Van Mil:

Wij zijn net terug van een kleine 11 weken Australie/Nieuw Zeeland. Wensen jullie een enorm fijne tijd toe. Ik hoop jullie te mogen volgen. Wellicht kunnen wij nog met tips komen aandragen. Het wifi gebeuren viel mij enorm tegen, hopelijk hebben jullie er meer geluk mee !! We hopen dat jullie er een net zo n mooie tijd gaan beleven als dat wij hebben gehad Met oud en nieuw soms in Sydney?? Als je er 2 backpackers meisjes Fransje en Lisanne uit Nootdorp (achternichtje Lizette) ziet ,doe ze dan de Harteliijke Groeten van ons gezin van Mil. Fijne vakantie mannen